tisdag 24 februari 2009

Champions leauge

Då var det dags för Fotbollens pärla, Champions Leauge.
Jag fortsätter på den inslagna linjen med dubblar.
Första omgångarna brukar vara lite kluriga , men jag tror jag hittat två "säkra"

Arsenal-Roma 1.95 3.25 4.35

När Roma blev klart för CL var deras sista önskan att få ett Engelskt lag.
Att dom då få ett från ligan avsågat Arsenal var nog det sista dom ville.
1.95 på Arsenal på hemmaplan tycker jag är ett par tiondelar för högt för att låta bli.

Atl. Madrid-Porto 2.15 3.20 3.65

Att atl.Madrid ska vara favoriter är rätt klart, men Porto är inget skitlag, man slog både kiev och Fenerbache på bortaplan i gruppspelet.
Nu tycker jag Atl.Madrid är bättre än både Kiev och Fenerbache, men kanske inget topplag i CL.
3.20 på x:et provas

Dubbeln på 1 och x ger ger 6.24 ggr veckopengen

lyck till

3 kommentarer:

  1. Nu tycker jag att du skiter i travet och leverear Fotbolls/Hockey dubblar Jocke!!

    SvaraRadera