onsdag 25 februari 2009

Nya lir...

Grattis till er som ryggade dubbeln igår.
Och till Lasse vill jag bara säga att när mitt travsystem sitter en vacker dag är du den sista jag ska dela med.... Du har fått så många "klara" (som kanske haft lite oflyt i loppet) som du inte lirat. Men skämtåsido så är det sportspelen jag fokuserar på.

http://www.partybets.com/cgi-bin/intro.cgi?sp=19&wm=3121566

Lägg gärna erat nästa lir på länken ovan, dels stöder ni en fattig speltorsk + att ni får en skön insättnings bonus på första insättningen (100% upp til 30€).

Ärligt talat ligger partybets väldigt bra i odds jämfört med andra bolag, Jag andvänder nästan uteslutande Partybets och Expekt.

Återkommer lite senare om jag lägger något lir i kväll, Har redan hittat två fina odds till Elitseriehockeyn i morgon.

Om informationen jag har om lagen gäller även i morgon eftemiddag har jag en fin dubbel att bjussa på. Men hockeyspelare är ju som bekant gjorda av kex.... så det kan svänga fort.

//Skuggan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar