måndag 2 mars 2009

*^##¤%%

...Är ungefär vad jag tycker om min internet leverantör.
Andra gången på en vecka som det ligger nere... Jaja i vilket fall finns inget intressant på spelhimmlen.
Nu bilr det lite nätpoker på Partypoker innan jag ska se lottningen till Slutspelet.

Nån som läst det här?? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/article4539611.ab

Inte fan är det nån slump eller feltryck... Lika lite som när dom frågar en kontraktslös spelare vart han spelar nästa säsong, Nja...nähe jag vill fokusera på slutspelet med Rögle(som exempel).
Men alla och då menar jag ALLA lag förhandlar med intressanta spelare under säsong.

En klubbledare i ett Elitserielag sa till mej att nästa års trupp i det närmaste är klar när slutspelet börjar.

Nu blir det nl holdem 1-2$ på Partypoker!!

Hej på en all in

1 kommentar: