fredag 13 mars 2009

Kvalserien

Nu är det dags för det roligaste på hela säsongen... om ens favoritlag inte är med förstås!!
Kvalserien börjar idag. Tycker det överlag är höga odds, men jag spelar som vanligt hos Expekt.com.
Gör en innsättning och Expekt.com dubblar den, spela sedan en dubbel med Aik och Rögle kanske jobba in en trippel med Leksand oxå!! Och vips har en 5 hundring blivit 3-4 tusen.

Som ni redan fattat spelar jag med Aik,Leksand och Rögle.

AIK - VIK Västerås HK 1.50 4.60 4.85

Leksands IF - Södertälje SK 2.15 4.15 2.60

Växjö Lakers HC - Rögle BK 4.35 4.60 1.55

Dubbel med Aik och Rögle ger 2.33 ggr degen.
Trippel med ovanstående plus Leksand ger 5ggr fläsket.

BTW. om nån av er är arbetslös kommer dom snart söka både domare och Klockfunktionär i Göteborg :-)

Hej på en kvalkväll...

1 kommentar:

  1. Med mitt saldo på bloggen så behövs nog en ny rekare oxå...
    Skämt åsido, jag skäms som göteborgare över hockey-tabbarna, domarmissen kan jag köpa, alla gör fel och han erkände ju efteråt, men att låta klockan gå efter signalen, ynkligt.

    SvaraRadera